ziarovkova saga pokracuje

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Leden 18 12:53:19 CET 2021

Na to regulérně otevřeš case a oni ti dají do baráku měřák "voltograf",
kterej vykresluje napětí v čase. Pokud se case potvrdí, musí to řešit.
Pokud se neotvrdí, mohou připomínkovat neoprávněný výjezd.
Pokud ti nedají měřák a pokusí se tě odmítnout, zahrneš do komunikace ERÚ.

Pochopitelně, když už máš doma ten měřák, tak si v sousedství půjčíš
několik rychlovarných konvic a zapneš je všechny v 19:35 a u souseda
dalších pár, aby náhodou.