ziarovkova saga pokracuje

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Leden 18 12:27:50 CET 2021

Ze zkušenosti můžu potvrdit, že např. ČEZ přepětí řeší poměrně promptně,
na podpětí celkem kašle. Zřejmě pokud začnou hořet spotřebiče, tak jde
škoda za nimi. Před pár lety si na konto upadlého uzemnění prakticky
celý Branov vyměnil valnou část staré elektroniky právě na účet ČEZu. A
zřejmě ani nezkoumali, zda je daný spotřebič vadný.

Mrazík