ziarovkova saga pokracuje

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 18 09:52:09 CET 2021

>197V, to už je na reklamaci u dodavatele elektřiny, ne?

Iste.

Uz vidim, ako tie rozvodne zavody, ktore su schopne postavit stlp dva metre
od rozhrania cesta/pozemku do vnutra pozemku, len preto, lebo sa im
nechcelo nadpajat droty, tak riesia moju staznost podlozenu meranim
lidlmetrom vecer o 19:35, promptnym dotiahnutim dalsieho 22kV vedenia do
dediny, pretoze to existujuce je ocividne pretazene.

To napatie vecer lieta o desiatky voltov, ale cez den je tam relativne
stabilnych cca 225V.

>tak jsem sehnal G9 klasickou,
>vydržela tam asi rok,

Ano, tie halogenky maju obmedzenu zivotnost, rovnako ako normalne ziarovky.
Vobec nicomu by to nevadilo, kebyze stoji aj nadalej 20 slovenskych korun,
resp. ekvivalent v eurokorunach, a kebyze ma pri pokuse o ich nakup
nezastreli najblizsia ekoteroristicka brigada; proste by som ich aj
nadalej kupoval vzdy za igelitku pri navsteve prislusneho obchodu, a
ekologicky ich recykloval normalnym vyhodenim, kedze na rozdiel od
modernych zdrojov svetla su pre prirodu dokonale inertne.

wek

Nevím přesně,