KODI, RPi 3B+, DVB T2

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Leden 18 08:30:31 CET 2021

Asi budu muset. Ale nejdriv si necham poslat RPi4, protoze ta RPi3B+ by
tu hvec asi moc dobre stejne nedavala. Ale nechci si rozvrtat stavajici
reseni zatim dokud si neoverim, ze mi vse ponovu funguje (vcetne CEC a
hyperionu)
A je taky mozne, ze 'cista' instalace OSMC by fungovala (ja to mam postupne
upgradovane z nejake prehistoricke verze). Cert vi. Ale tusim, ze OSMC pro
RPi4 zatim stejne neni, takze mi nic jine ne LibreElec stejne nezbyde.
BR,
Marek