Re: Taková blbost a takový to dalo práce:-)

Pondělí Leden 18 06:13:08 CET 2021

Já tam nevidím jediný odpor pro LED, takže se využívá vnitřní omezení
výstupního proudu 4015? Tomu se tady říká "arduino style" ;-)

Taky bych čekal nějaký popis funkce, co to má vlastně dělat, význam
jednotlivých trimrů, tím spíš pokud to má být pro děti na kroužek.

IO4D je tam k čemu?

P.K.