Fwd: Re: PCB z CIny,rychle a hlavne s funkcnim webem.

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Neděle Leden 17 20:56:03 CET 2021

Ja jsem si na to vyhradil dnesek a proste nemohu se hnout  z tohoto
okna. To je pech.

Pri volbe change your country na me vyskoci toto okno a jedine na co lze
kliknout je cancel a save, ty select options  shipping to a currency
nedela nic.

Zkouseno s

CHROME (posledni verze), FIREFOX, OPERA na PC 2 x WINDOWS 10  a 1 x
WINDOWS 7. porad to same.