transformatory pre audio zosilnovace

balu balu na k-net.fr
Neděle Leden 17 20:53:24 CET 2021

v tomto pripade je jedno co hovori norma, zariadenie sa neuvadza na trh
ani nemusi plnit ziadne legislativne poziadavky. Jedine na com zalezi
je, co to to naozaj dokaze. Ak sa ukaze, ze je nejaka citlivost, treba
ju vyriesit.

Mimochcodom ja len testujem, zariadenie nie je moje. Bol by som rad,
keby som niekedy nieco tak skvele vytvoril, ale teraz to nie je pripad.

b.