Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Leden 17 00:02:09 CET 2021

Dne 16.1.2021 v 20:30 ajtservis napsal(a):
> ze Vam to zrovna slo je znamka ceho ?

Nevím, čeho je to známka. To je prosté konstatování faktu, nic
neznámkuji. Pro mně osobně fungoval CRS uspokojivě, nic víc od něj nečekám.

> u nas doma realne hromada
> problemu, sms za xx minut atd.
> pokud ministr rekne lidem, ze poradi ockovani zalezi na "KDO DRIVE
> PRIJDE, TEN JI DRIVE DOSTANE" je pro nektere lidi, co vakcinu potrebuji,
> nebo po nekonecne masirce a straseni medii + blabolu z tiskovek vlady,
> maji pocit , ze je to jejich posledni nadeje, proste dulezita vec. tak
> jim to vysvetlete, ze maj proste smulu, ze u nich pc akce stala za
> backoru, z duvodu x, y , atd.

Toto jsem v rodině vyřešil tak, že jsem oznámil, že se o to postarám a
včas oznámím, kdy si mají sbalit OP a kartu pojištěnce na cestu do
očkovacího centra. Žvanění ministrů a mediální sračky se u nás moc neřeší.

> tohle neni tlachani do hospody, ale naprosto konkretni opakovanej pruser.

Tuto poznámku jsem nepochopil, takže Vám na ni nedokážu odpovědět.

jf