OT: Corel Draw

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Sobota Leden 16 23:56:19 CET 2021

Nejspíš tam bude někde křivka přerušená a musí se spojit do uzavřené neprotínající se křivky aby šla vyplnit. Nejsem teď u svého počítače, jinak bych nabídnul že to udělám, ale zkuste u té křivky nastavit, že je ukončená šipkou. Všude kde se objeví šipka je křivka přerušená a musí se v daném místě spojit (označit koncové body ležící přes sebe a vybrat spojení bodů).

Aleš Procháska

 Od:   <cizek.milan na seznam.cz>
 Komu:   'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   16.1.2021 23:35
 Předmět:   OT: Corel Draw

Ahoj,

je tu někdo, kdo umí trochu v Corelu? Mám jeden list, tam jsem si přetvořil
png logo do křivek, vypadá dobře.
Chci jej finálně přenést do listu2, kde mám jiný projekt. Ať dělám co dělám,
tak se mi přenesou jen kontury (ohraničení písma) bez výplně. Vyplnit mi to
nejde a ani za nic mi nejde přenést to už vyplněné.
Zkoušel jsem to vkládat různě přes soubory křivek, PDF, EPS, SVG..., ale na
ten list se mi to vždy prostě vloží jen v obrysech.
Corel používám tak 1x za 3 roky, takže to předpokládám bude nějaká hloupost,
ale po 2h boje už to docela vzdávám. Díky.

Milan