transformatory pre audio zosilnovace

balu balu na k-net.fr
Sobota Leden 16 22:41:50 CET 2021

kHz je len zopar, je to rezonancny obvod s cievkou 800uH a 200-300mOhm.
Po dokladnej analyze som sa nakoniec dopracoval k tomu, ze kremik je
lacnejsi, ale hlavne menej pracny a jednoduchsi ako ferity.

Takze nebudem impedanciu transformovat, ale dam 10 tychto paralelne
https://www.ti.com/lit/ds/symlink/tpa3251.pdf a bude vymalovane :-)

b.