Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

AZE aze na seznam.cz
Sobota Leden 16 09:42:06 CET 2021

Nejhorší je zvykat si na to, že bordel ve státní správě je vlastně
samozřejmost. Tak je to spravne, tak ma byt.
Draze placení přemnožení ouřadové naprosto nezodpovědně zacházejí s našimi
penězi a časem a my mávneme rukou, co od nich čekat. A když na to někdo
poukáže, což je často vidět jinde v diskuzích, tak ho všichni napadají,
stejně, jako toho kluka, který ten úžasný a jistě ne levný systém prolomil.
Za to by mělo v civilizované zemi odstoupit 50 lidí včetně ministra.
aze

Dobrý den,

tak nevím. Registroval jsem matku (1936) asi v 16:30, trvalo mi to pár
minut včetně přečtení FAQ a příjmu obou SMS. Vzhledem k jednoduchosti
formuláře a tomu, že se jedná o jednorázovku (aspoň doufám :-) mi to
přišlo docela funkční.
Hysterické hýkání na Novinkách, že si někdo zmanipuloval formulář, takže
se mu podařilo zadat blbost - no a co? Myšlenka, že by se 24-letý
chytrolín mohl u očkování vydávat za 80-tiletého staříka mi přijde
poněkud ujetá, a i kdyby to prošlo, tak zase - no a co? Vakcinace je
dobrovolná a bezplatná (nikoli zadarmo!), takže dělat z toho raketovou
vědu mi přijde ujeté.
Že se BFU nahrnou k internetu hned po oznámeném spuštění aplikace jako
by mohli něco zmeškat je spíše xmíchu, než důvod k obviňování z
neschopnosti. Ten systém nemůže být postavený tak, aby zvládl násobné
přetížení oproti průměrné projektované zátěži, to by bylo kurva drahé a
u časově nekritické jednorázovky neobhájitelné. A když operátoři
ubekují, že jim nikdo neřekl že bla bla - no a co? Na Silvestra těch SMS
chodí daleko víc a nikdo neskuhrá. Jasně, nejsou to konfirmační SMS, ale
kolikrát se mi u bankovní aplikace stalo, že konfirmační SMS došla až za
pár minut a taky jsem se nezbláznil.
Netrápil bych se s tím. Očekávat, že státní správa předvede nějaký extra
výkon je podle mně stejné, jako věřit na Ježíška.

jf