Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Martin Hanek martin na hanek.net
Sobota Leden 16 07:59:30 CET 2021

Toto jeho vyjadreni bylo den pred spustenim, kdyz kraje do toho mohli
nakoukout drive. A ze to mohlo jeste par dni pockat a doladit to.
Kdyby se na tom zacalo delat pred pul rokem tak duraz na termin dava
smysl. Ale verim ze zacali pocatkem roku, maximalne v pulce prosince.
Jenze byl velky tlak na to spustit to, aby bylo videt, ze se neco deje a
tim terminem politicky operovat. Ale uz kolem toho byla takova medialni
masaz, ze se to nedalo zastavit. Jen ty neustale kecy v radiu a
televizi, pomalu primy prenos spousteni, zadavani udaju, problemu,
reseni, vyjadreni vsech stran atd. atd. Fakt na palici.
A k tomu nekvalitnimu softwaru, Vam posledni roky nejaky vyrobek se
softwarem prisel funkcni, odladeny a otestovany? Televize, set-top boxy,
weby bank apod.? Ja uz rezignoval, neni to chyba, je to vlastnost.

Martin Hanek