Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Pátek Leden 15 22:06:28 CET 2021

Evidentne to spousta lidi pojala jinak, pro rodice jsme taky zaridili
registraci, vakcina nezbyla, to jsem popravde ani necekal ze by mohlo
vyjit. Ono pujde spis o mesice a vic, nez o dny, se mi zda... Za par
mesicu uz vakcinace na leto IMHO nedava smysl, lepsi pockat uz na
podzimni upgrade pro novou vlnu.