Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Leden 15 22:01:53 CET 2021

Dne 15.1.2021 v 21:47 Petr Simek napsal(a):
> Ale s temi SMS to byla velka chyba - operatori si logicky chrani svoji
> sit pred zahlcovanim SMS z jednoho zdroje. To ze s nimi nedohodli
> potrebnou upravu limitu pro jejich aplikaci je selhani, to bych od
> profesionalnich vyvojaru tohohle typu aplikace necekal. Taky to byl
> zrejme hlavni duvod proc ten system registraci selhaval.

No, nejsem insider. Podle toho, co jsem se dočetl (a můžou to být
samosebou kecy v kleci), bylo domluveno 20 SMS/sec. Potom, co se tam
nahrnulo 170 000 zájemců, to nechali zvednout na 50 SMS/sec, což prý
stačilo. Po boji je každý generál :-)

jf