Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Leden 15 20:43:07 CET 2021

Při zkoušení, že na to nepřišli je možná normální. Nicméně pustit něco
bez toho, aby to půl dne jelo aspoň na malé oblasti tj. jako pilot s
reálným provozem, s tím, jak někdo starý reaguje na obrazovku, jestli to
zatíží linky i telefonní na podpoře prostě reálný pilotní provoz je
docela sebevražda. V IT si to nikdo netroufne, pokud to není úplný
amatér, tak si říkám, zda je k tomu někdo hodně nenutil nebo skutečně
byli takový amatéři.

Jirka