transformatory pre audio zosilnovace

balu balu na k-net.fr
Pátek Leden 15 17:16:47 CET 2021

nie, naozaj potrebujem ca. 40A pri par kHz. Je to na budenie cievky.

Trochu sa s tym hram v simulatore a rozmyslam, ze asi urobim nieco na
feritovom jadre a budem to budit mosfetovym mostikom z kondenzatorovej
baterie. Bude asi najjednoduchsie.

Pozeram co maju v beznej drogerii

For power transformers >1kW (20kHz) zacina dobre

UU 93/152/30

stary to ma 5.5mW na gram, takze do 10W na jadro sa zmestim :-)