SW:Používáte někdo ETL - Extract, transform, load?

JAROSLAV LUKEŠ lsh na wo.cz
Pátek Leden 15 16:20:01 CET 2021

Dobrý den,

 potřeboval bych nasměrovat, abych neprošlapával slepé cesty. Doporučen mi byl Alteryx, je to pěkné, klikací, ale to je cenově hodně mimo rozsah. Když dám na sourceforge.net hledat ETL, tak mi něco najde, ale nevím, co je použitelného. Máte někdo s něčím takovým zkušenosti?

 Mezi náma, ono je to v podstatě SQL dotaz nad libovolnými datovými zdroji, nejen tabulkami + nějaký výstup. Ne že bych si to neuměl udělat, ale potřebuji to mít tak aby tomu na první pohled rozuměl i managor a mohl v tom něco měnit.

 Děkuji, JL.
 --- http://klikni2.tiscali.cz