Jablotron JA100 instalace

DeeJay deejay na email.cz
Pátek Leden 15 12:32:51 CET 2021

Rovněž pro funkci aplikace nutno platit nějaký ten měsíční paušál (teď nevím kolik 60-100kč ?)
Jo je to uzavřené, běžící kdesi v cloudu, pravda v ceně je jejich SIMkarta, komunikovat se s tím dá přes 485modul,
Nicméně k cenám, softwaru, manuálům se běžný člověk nedostane - udělali z toho něco jako exkluzivní zboží přes montéry.
Takže nachystali montérům kompletní systém od návrhu, cenové nabídky, vzdálené správy atd...
Nicméně ta uzavřenost a částečná závislost na cloudu (jasně jede to i offline) mě taky sere.
Jinak je to taková poloviční domácí automatizace, není to zlé - když se to náhodou neposere.

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Friday, January 15, 2021 11:25 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Jablotron JA100 instalace

Dobry den

nemate nekdo povedomi jak to je se zabezpecovackou Jablotron JA 100 ?

Mam doma JA 83 kterou jsem koupil, dle manualu zprovoznil, pripojil
cidla a nakonfiguroval, taktez zony, karty, klicenky a kody uzivatelu.
Vse pomoci jejich konfiguracniho programu a kabliku.

Jak je to s JA 100 ? - co jsem zaslechl tak tohle uz neni mozne, ze pry
manual daji jen nekomu kdo si u nich objedna nejake skoleni, ted jsem
slysel ze pristup do tech ustreden je nejak blokovany jen pro
autorizovane osoby. A taky ze konfigurovat se to da jen pres jejich cloud.

Nemate nekdo povedomost jak to je ? Co bych potreboval kdybych si to chtel
zase zprovoznit sam ? Libi se mi ta jejich koncepce okruhovych tlacitek
kde je cervena a zelena LED a je hezky videt ktery okruh je v jakem
stavu. Ale to uzavreni se mi zas tak moc nelibi..