WiFi USB pro embeded linux

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Leden 15 09:37:43 CET 2021

Zdravím,

my používáme trochu dražší WiFi dongly od Olimexu. Důvodem je, že je mají
stále stejné skladem, že mají externí anténu na SMA konektoru a mají
rozumný rozměr. Dokonce, jak koukám, je i prodáváme (
https://papouch.com/mod-wifi-r5370-ant-wifi-usb-adapter-s-antenou-p6390/ ).
Funkce ověřena jak s Olinuxinem, tak s RB Pi.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

pá 15. 1. 2021 v 6:08 odesílatel Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>