Re: 3Dtisk: jak začít ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 14 17:40:20 CET 2021

U Endera 3 PRO jsem použil běžný list papíru gramáže 80g. A ten musí mezi
podložkou a tryskou procházet s mírným drhnutím.
Takhle jsem to nastavil a víc na to nesáhnul...
Ta tryska musí vytlačený filament trochu rozmáčknout po té podložce....

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>