Fwd: Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Leden 13 14:46:43 CET 2021

Už podruhé se mi stalo, že moje zpráva pro hw-list nebyla doručená kvůli
neplatnému MX záznamu. Stává se to ještě někomu? Pokud by to měl být
problém na straně seznamu, tak bych věděl kam zavolat, ale raději se
nejprve zeptám tady.

Díky

-------- Přeposlaná zpráva --------
Předmět: Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender
Datum: Wed, 13 Jan 2021 13:22:53 +0100 (CET)
Od: Mailer Daemon <>
Komu: hw-list na list.hw.cz

Vaše zpráva pro <hw-list na list.hw.cz> ze dne 13.01.2021 nemohla být doručena.
Zpráva je přiložena.

You message for <hw-list na list.hw.cz> from 2021/01/13 could not be delivered.
It's attached below.

Důvod / Reason:

5.4.3 smtp; no valid MX record

Nepodařilo se zjistit emailový server příjemce. Permanent Failure -
Routing server failure

Fragment původní zprávy:

Díky, bylo by to bezva "pro porovnání", ale jedna odpověď asi bude stačit