nabijanie 12V autobaterie

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Leden 13 10:48:36 CET 2021

To urcite tak jednoduche neni....

Pokud se bavime o Pb bateriich jsou ruzne technologie...nektere
koncovym napetim 16V vyrazne poskodite.

K puvodnimu dotazu by bylo treba vedet co se mysli tou bezudrzbovou
baterii...GEL, VLRA, uzavrena se zaplavenymi elektrodama, kalcium atd.

Dal jsem sem jeden pomerne pekne zpracovany dokument kde je prakticky
vsechno co je treba vedet:
http://www.cncnet.info/galery/baterie/akumulatory.pdf

RV