Microtik s RS232

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Leden 12 20:23:28 CET 2021

Tady maji 411 skladem
https://www.wifihw.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=2769

Jinak pozor na ty starsi routry aby v nich byla novejsi verze. Já mám
nějake RB133 se seriakem ktere bych mohl venovat, ale
uz tam nejdou nejnovejsi verze, protoze architektura procesoru uz neni
mikrotik podporovana.

Jinak mam pocit nejsem si uplne jist, ze lze dat i USB serial a
nakonfigurovat ho podobne jako ten interni port, ale nejsem si ted
tim uplne jist, muzu zkusit.

Zdenek Aster