Re: Elektro-edukativní kvíz

Úterý Leden 12 19:47:57 CET 2021

nojo, ale jestli ty diody nebudou mít větší fotoelektrický proud, než
ten závěrný co jim píšou v DS. Dělal jsem jakýsi měřící zesilovač pro
bočník a nulu to drželo jen při zavřené krabičce. Diody tam byly přes
vstup. Nakonec jsem diody zakápnul černou barvou a pak se to dalo i
otevřít, aby se to dalo nakalibrovat.
Anděl