Microtik s RS232

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Leden 12 17:35:37 CET 2021

Mám tu RB 411, měl prasklý plast a teklo do něj, tak jsem ho loni
vyměnil za novější a nevyhodil jsem ho. Ale musel byste si pro něj zajet
do Městečka u Křivoklátu, na poštu to nosit nebudu, nechce se mi to
balit, je to docela velké. A je to bez záruky - patrně funguje, ale
jistý si nejsem. Zase je zadarmo. Kdyby se nikdo neozval. Konektor DB10
na něm je, ale nikdy to nikdo nepoužil.

Mrazík