nakup notebooku 17" / dell ? nemuzu najit ...

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 12 16:20:28 CET 2021

ty nejsou ale 17", ikdyz vim ze to vyber komplikuje, je to podminka :-)
ano, Dell Precision v repasy jsme meli doma cca 6 let a super. dokonce v
17" a tech. rozliseni 1920x1200.
1x baterka vymena(origo od dellu za 2500,- prekvapeni). problem mega
velkej a drahej napajeci adapter.
neprenosnej a draze dokoupitelnej jako druhej.
jenze ceny repasu techto novejsich stanic vyrostly nad 20kkc a grafika
quadro, pokud neni nejaka nejvyssi rada nic moc.
proto jsem bral loni obyc. dell 17" s 3 letou zarukou NBD.
navic levna baterka, adapter levnej/malinkej.
ted je tohle nedostupny.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65