pc: nakup notebooku 17" / dell ? nemuzu najit ...

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Leden 12 14:02:57 CET 2021

Proč jdete do Dell ? nedávno jsem měl velké problémy s aktivací Win.
Né že bych si neporadil a jsou tam takové jaké tam mají být.
O HP ani nemluvím.
Tyto počítače a notesy jsou spíše pro větší korporace a pro běžného
uživatele mohou být
do budoucna problémové.
Ale pro zaměstnance s velkým firemním zázemím proč ne.
Taky mám rád značkové, jen ta licenční politika mne nějak se....
Ale smyčky se utahují všude :-(
J. Polívka