Galvanicke oddeleni audio - autoradio

Úterý Leden 12 07:06:24 CET 2021

V zásadě je jedno, které řešení vyberu, vyhraje to nejmenší +
nejlevnější + nejjednodušší a současně to funkční. Ořezat výšky a basy
nechci, v autě to sice není žádné hifi, ale taky by to nemělo znít jak
přes telefonní sluchátko.

U některých oddělovací transformátorů je i datasheet s
charaktetristikou, která vypadá poměrně rovná, jenže samozřejmě je to
v dB:

https://www.ges.cz/cz/ltr-110-GES07507427.html
http://www.ges.cz/sheets/l/ltr-110.pdf

P.K.