Re: kam na bezpečnostní šrouby?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Leden 11 15:43:23 CET 2021

Koupit se určitě dají, ale asi to nebude moc účinné. Třeba já mám bity snad na všechny " nesmysly", co jsem kde potkal. Torx s dírou, "křížový" se třemi hranami, trojhranný "imbus", .... Mnohé se dá v nouzi povolit upraveným běžným nářadím a navíc je to lákavé právě tím neobvyklým šroubem. Co to asi může být ...

Zeman