Re: OT: formát flash na TV Philips

Pondělí Leden 11 13:51:23 CET 2021

To za 500-1000 koupíte set top box a tam si to nahrajete na flashku
třeba ve FAT32, tu pak dáte do počítače a máte easy přístup k souborům
- teď jsem to zkusil, přípona je .ts, VLC to přehrává, informace o
kodeku jsou: MPEG-H Part2/HEVC (H.265) (hevc). STB je Tesla TE-300.

Před lety jsme si na nahrávání za 10 000 kupovali VHS videa. (A abysme
to dostali do PC, tak nějakou střihovou kartu, AV master, ATI all in
wonder atd...)

Ale v první řadě bych zkusil ten film/seriál najít na ulozto apod., je
to jednodušší než si to sám stříhat a upravovat ;-)

P.K.