OT: test uchadzaca o zamestnanie

Petr H trit na atlas.cz
Neděle Leden 10 22:19:41 CET 2021

Víte,

ono je krásné postavit TGV, nemyslím si, že by se to tehdy "nedalo", ale
jaká by byla cena? Ono tehdy byly mnohem aktuálnější ůkoly a nacpat
polovinu HDP do vývoje a stavby rychlovlaku nebylo úplně vhodné,
obvzlášť pokud nechtěli spadnout do recese. navíc by byl velký problém s
tratí (TGV-LGV má zatáčky o poloměru přes 5km) vemte si, kolik problému
bylo s přestavbou pro Pendolíno.

Když jsme u té páry, první TGV jelo také na páru...

Jediný problém byl ve výpočetní technice, protože když se podíváte na
ten Váš "seznam úspěchů" tak prakticky vše padá s výpočetní technikou.
Ale to byl problém centrálního plánování, kdy se k nám naplánovalo
hutnictví a ne elektronika, tudíž na to nebyly peníze... Lidé chtěli, i
by uměli, ale nemohli.

Petr