Multimedialni SW (Kodi...) na RPI 4B

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 10 20:19:47 CET 2021

Aha, toto som nevedel.
Pozeram, ze oficialne opustili nazov Raspbian a presli na Raspberry Pi
OS. Skusim novsiu verziu OS, hoci som na zaciatku vykonal command:
sudo apt upgrade
Vysledkom bol ten Jessie.. Urcite upgradoval, trvalo to dlho, ubudlo
miesta na SD karte, zmenil sa vzhlad, zrusilo mi nastavenia atd..

Uz som nasiel (ak to spravne chapem), ze ten command si vyzaduje predtym
zmenu v /etc/apt/sources.list, aby upgradol OS na vyssi. Pojdem ale
radsej cestou cisteho image.

Dakujem,
miro