Multimedialni SW (Kodi...) na RPI 4B

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 10 01:21:58 CET 2021

Mozem sa opytat BFU otazku, ako ste instalovali tvheadend na RPi s
raspbianom?

Vyskusal som:
sudo apt-get update
sudo apt-get upgrade

sudo apt-get install tvheadend
-nenajde tvheadend

Tak som postupoval podla stranky
https://tvheadend.org/projects/tvheadend/wiki/AptRepositories

sudo apt-get -y install coreutils wget apt-transport-https lsb-release
ca-certificates
sudo wget -qO- https://doozer.io/keys/tvheadend/tvheadend/pgp | sudo
apt-key add -

sudo sh -c 'echo "deb https://apt.tvheadend.org/stable $(lsb_release
-sc) main" | tee -a /etc/apt/sources.list.d/tvheadend.list'

-namiesto $(lsb_release -sc) som doplnil raspbian-jessie

sudo apt-get update
sudo apt-get install tvheadend

-tu sa uz instalacia spusti, ale skonci s chybou:
E: Failed to fetch
https://apt.tvheadend.org/stable/artifacts/04/ew9cnaex/tvheadend_4.2.8-36~g5bdcfd8~raspbianjessie_armhf.deb
  Size mismatch

-vyskusal som aj unstable source, s podobnym vysledkom.

v Linuxe sa snazim zorientovat, myslim, ze aspon ciastocne rozumiem tym
prikazom. Predpokladam, ze chyba je u nich na serveri.

Je niekde inde spolahlivy Source na instalaciu? Alebo ako na to?

Mozno mi to nakoniec fungovat nebude, lebo mam starsiu verziu RPi, ale
chcel som sa pohrat.
(command pinout)
Pi Model 2B V1.1

(command cat /etc/os-release):
PRETTY_NAME="Raspbian GNU/Linux 8 (jessie)"
NAME="Raspbian GNU/Linux"
VERSION_ID="8"
VERSION="8 (jessie)"
ID=raspbian