RJ45 splitter.

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Leden 9 20:48:11 CET 2021

Ten spojovaci kabel vedie z jednej miestnosti v byte poza listy ku prahu
dveri - popod podlahu v chodbe - do druhej miestnosti, opat poza listy.
Povodne som ho vyuzival bezne, ako jeden spoj. Potom som zrazu
potreboval pripojit v tej druhej miestnosti 2 zariadenia (bez Wifi).
Ano, mohol som vypreparovat cez izolaciu spravne pary a nakrimpovat na
kazdu stranu dalsi konektor. Nechcel som ale kabel "nicit", kedze som
nevedel, aky bude cielovy stav. A tak to mam doteraz. Ked potrebujem mat
pripojene 2 zariadenia, tak to mam zapojene cez rozdvojky. Ked
potrebujem len jeden PC, tak to pripojim napriamo a mam 1Gbps (uz davno
som to nemal takto). No a ked zariadeni bude nahodou treba viac, tak
kupim hub :) Mam to sktarka univerzalne a nedestruktivne - hlavne kvoli
tomu kablu, ktory pod podlahou uz nevymenim :)

miro