MECH: olej do pidi china vyvevy RS-1,5 HFV 32 / ISO 32 ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Leden 9 13:51:14 CET 2021

Mám v DDM podobnou vývěvu. Gůglil jsem „olej do vývěvy“, koupil nějakej co ho bylo asi 0,5 litru, kde na lahvi bylo nasáno „vakuum oil“ asi za 100 a něco Kč. Bez problémů dosáhne tlaků pro doutnavý výboj.

PH

Od: ajtservis
koupil jsme si na inzerat malou vyvevu(nepouzitou) a je na suchu.
podle navodu do ni patri olej "HFV 32". tohle oznaceni se ale u nas
vubec nevyskytuje. nasel jsem kompresorove/vyvevvove oleje, vetsinou
paramo, kde je oznaceni "ISO VG 32" pripadne "ISO VG 100".
to cislo 32 / 100 je asi vizkozita a ta by se mela dodrzet ?
potrebuji jen 225ml + neco navic.
jen netusim jak je to u hobby vyvevy s tim olejem kriticke.
je to tento typ( z teto rady 1,5)
https://www.vidaxl.cz/e/8719883868738/vidaxl-jednostupnove-vakuove-cerpadlo-s-2cestnym-meridlem?gclid=CjwKCAiAxeX_BRASEiwAc1QdkZfRFO5l-3aE7J4ZbUDLpKCc4urt41DCzr1FicjDr-4G-tPr-880yRoCC_oQAvD_BwE
a poznamku ze HFV 32 = ISO 32 jsem nasel tady:
https://www.westwayoils.co.uk/products/vacuum-pump-oil-hfv-32
tak co tam nalejt ?