Multimedialni SW (Kodi...) na RPI 4B

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Leden 9 13:17:00 CET 2021

Ak nastavite obidvom rovnaku siet (network), cize maju rovnaky zdroj signalu, tak pouzije prvy volny (tusim sa daju nastavit aj priority nejake, ale netreba). Ak pozeraju viaceri jeden MX, tak sa uziva len jeden tuner. Ak je poziadavka (live alebo record) na iny MX, pouzije dalsi volny tuner.

Dňa 9. januára 2021 12:44:58 SEČ používateľ "Aleš Filip" <nostromo na khnet.info> napísal: