RJ45 splitter.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 9 11:39:00 CET 2021

Telefonní síť na LAN.  Na 1,2  3,6 jede počítač, do druhé RJ45 na 4,5 se
strčí linkový telefon. Byť se jedná o menší RJ11 konektor, jde do zásuvky
RJ45 strčit.
Tyhle "rozdvojky“ se používaly i na ISDN přípojkách a lze je použít jako
levný POE pasivní injektor pro napájení .

https://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=920&t=915125

sobota 9. ledna 2021 David Obdrzalek <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>