RJ45 splitter.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Leden 8 19:45:46 CET 2021

Dobrý večer,
koupil jsem 2ks RJ45 splitter:
https://www.aliexpress.com/item/1005001287796174.html
protože na zahradu mám jeden LAN kabel a potřebuji připojit 2 zařízení.
Spojil jsem je proti sobě, na jedné straně 2 patch cordy do switche, na
druhé straně 2 zařízení. Jenže nefungovalo to. Když byl na vstupu a
výstupu jen jeden kabel, tak to fungovalo v obou zásuvkách.
Tak jsem jej rozřezal a proměřil, pak odpájel konektory a ony jsou
spojeny všechny na všech 3 konektorech navzájem. Tedy pin 1 na vstupu A
je spojen s pinem 1 na výstupu B a pinem 1 na výstupu C atd.
Číňan tam má dokonce obrázek zapojení, jak by to mělo být a to by myslím
mohlo fungovat.
Nebo jsem něco nepochopil?

--
Martin Hanek