OT: test uchadzaca o zamestnanie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 8 19:34:28 CET 2021

Pro vývoj zas tolik těch špičkových lidí nepotřebujete. A v době
obrovské globalizace tím spíš.
Globalizace jak ve výrobě, tak v pohybu talentovaných lidí po celé
zeměkouli.

Myslím, že v té zmiňované době Československa skutečně byla průměrná
úroveň znalostí u nás dost vysoká. Nakonec nějaké ty soutěže žáků a
studentů omezeně fungovaly i tehdy, a umisťovali jsme se velmi dobře.
Ale nebyla u nás špičková pracoviště a školy, tomu doba nepřála. Ať už
ideologicky, tak i realizačně (vybavení něco stojí, a to často v
"západní" měně).
No a hlavně výkonnost ekonomiky byla natolik nízká, že na nějaké TGV
prostě nezbyly síly (tj. dostatečné volné prostředky po uspokojení
potřebnějších věcí).

PL