OT: knihviazacstvo v Bratislave

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 8 14:28:01 CET 2021

Mne dizertacku (a aj nejaku "normalnu" knihu) viazal taky stary pan na
Bjornsovonej, ale ten prvy kontakt bol taky... no, poslali ma poslali
pohladat ho v trznici na Zilinskej, ze tam bude sediet na vine, a aj tak
bolo. Nemal som k tomu prilis doveru, ale dopadlo to dobre... :-)

No ale to uz bolo davno, stary pan ktovie ci este robi a vobec zije, ale
zda sa, ze to ako rodinny podnik existuje, http://sury.sk/?page_id=271
Referenciu samozrejme na terajsi stav nemam...

wek