BT sluchatka JBL TUNE500BT na W7 - vyreseno

Pátek Leden 8 10:25:46 CET 2021

V bývalé práci jsem měl notebook s Windows 7 (je to tak 3-5 let
zpátky), novější počítače ale už byly s Windows 10. V těch Win7 byl
nějaký problém, něco tam žralo místo na disku, nevím, co. Řešení IT
bylo přeinstalovat na Windows 10. Sedmičky tam prostě už dožívaly a
když to šlo, ajťáci staré kompy přeinstalovali na desítky. Bylo to pro
ně jednodušší, ostatně vždycky je jednodušší spravovat jeden systém
než dva a mít jednu image na instalaci a ne dvě (nebo několik). Ty
desítky mi tam tentkát dokázali nainstalovat vzdáleně po síti, občas
jsem musel přijít ke kompu a zmáčknout Enter, bylo to skoro jak s tou
slepicí - instalace je tak jednoduchá, že když nasypete na klávesnici
zrní, zvládne ji i slepice ;)

P.K.