OT: test uchadzaca o zamestnanie

Pátek Leden 8 10:03:47 CET 2021

Ze mně ho jednou taky marně dolovali na pohovoru, už jsem to tady dřív
psal. Byl jsem z toho jenom otrávenej, protože to bylo už druhé kolo a
pohovor skončil za 5 minut... jedete někam 50km, aby vám za 5 minut
řekli, že vás nechtěj. Přitom se na ten OZ mohli zeptat už v prvním
kole, ale proč, když jejich ztracený čas to nebyl...

P.K.

čt 7. 1. 2021 v 20:54 odesílatel Ondřej Kozumplík