OT: test uchadzaca o zamestnanie

balu balu na k-net.fr
Pátek Leden 8 09:42:52 CET 2021

ano, presne to som sa snazil povedat. Nad kvalitou skolstva sa
nezavzdusnujem, kazdy si je strojcom svojho stastia, ti, ktori chcu su
dobri aj na nasich skolach, vid. ZENIT.

Ale islo presne o to, ze su definovane kvalifikacne poziadavky a
ocakavane funkcie, zamestnavatel ma navyse reputaciu spickoveho
pracoviska, kde ide vsetko na hrane technickych moznosti a aj tak si
napise kvetnaty zivotopis a prihlasi sa.

Potom staci takto jednoduchy test, alebo 1-2 otazky na pohovore a je
jasne. Ako som vravel, bud cielene zavadzal a cakal, ze si to nikto
nevsimne, alebo si naozaj myslel, ze je tak dobry.

Ako ked niekto, kto raz videl vykostit sliepku sa prihlasi na miesto
kardiochirurga.

V kazdom pripade, miesto vtedy dostal niekto iny :-)

b.