Kabel k PC zdroji s "odbockou"

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Pátek Leden 8 09:14:20 CET 2021

Prodávají se prodlužky s mástr zásuvkou. To znamená pokud je na ní odběr
zapne dalších 8 zásuvek. Myslím že to má Conrád

Další možností je ovládat zásuvky z USB. Viděl jsem originál prodlužku,
která měla vstup USB. Když se zapl PC a USB dostali napětí tak se sepli
zásuvky.

JL