OT: test uchadzaca o zamestnanie

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Leden 8 06:21:54 CET 2021

A kdyby vyplnil ten test v pořádku, tak by ho ještě čekal další test? Nebo
tyhle "základní" znalosti stačí, aby dostal 9000 eur čistého? Měsíčně???
Ufff
V Čechách jsme též přijímali, ale byl spíš problém s tím, že se téměř nikdo
nepřihlásil, ale ono taky plat byl spíš k 1500 eur, hrubého, měsíčně. A to
ten test by podle mě ještě nestačil, ještě by musel umět v něčem
programovat. Ale šéfové stejně test po uchazeči nechtěli a on nakonec
nastoupil jinde.
Karel