OT: test uchadzaca o zamestnanie

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Čtvrtek Leden 7 20:54:24 CET 2021

to je zazrak, ze nakreslil aspon hole zapojeni s OZ. ja jsem toto marne
doloval z nekolika uchazecu, kteri se mi hlasili ... dal to jeden nebo dva
... jinak total propadak. ani obraz ani zvuk ...
ale je i videt, ze borec byl i vsimavy, kdyz diferencni sondu vycetl z
polepky na obrazku :-D predpokladam, ze to mu bylo uznano spis jako
bonusovy bodik za vsimavost :-D
otazka D4 je ovsem podpasovka, zdaleka ne vsichni mladi elektronici jsou
dnes takovi uchylove jako my, co jsme se po nocich s baterkou pod perinou
ucili nazpamet obvody z teslackych katalogu :)
a vite proc vas uz nenechaji delat ty pohovory ? protoze pak nenaplnili
naborove kvoty a muselo se to pak nekde vyse vysvetlovat :) a to prece
nikdo nechce, takove problemy si pridelavat ... :)

ataman

PS : ale tak trosku skodolibe me to potesilo, ze nejen u nas, ale i v cernu
chodi na pohovory takovy "material" ;-)