Re: RPi4 periferie napájené z USB - Bylo Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Čtvrtek Leden 7 17:50:56 CET 2021

Jasne, to by sedelo. Jak to dlouho vydrzi? Ja mam ty LiIon a nabijim to
obcas, kdyz si vzpomenu, jeste se nikdy nevybily k nefunkcnosti.
Mozna bych ale koupil jeste nejake tyhle levne na AAA.