Re: "Shořelý vypínač"

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Leden 7 16:30:51 CET 2021

Jeden čas jsem jak na běžícím pásu opravoval LED reflektory s PIR
čidlem. Různí výrobci, ale vždy uvnitř relé, které spínalo měnič 10-50W.
Relé pro proudy 10 A, životnost tak akorát do konce záruky.

Nevím, jestli je to dělá proudový ráz při zapnutí, nebo nějaký jiný děj
při rozpínání, ale to, že spínací prvky to špatně snáší, můžu potvrdit.

JMN