[OT] Re: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Leden 7 10:24:20 CET 2021

Zabavam sa na takychto podobnych vyjadreniach.

Absolutna vacsina znackovych cerpacich stanic su v prenajme. Prenajimatel
ich kontroluje, aby dodrziavali standardy znacky (farby, rozsah tovaru,
sluzby...), ale mimo toho maju volne ruky.

Preto sa ceny na jednotlivych cerpackach aj tej istej siete lisia (aj o
dost vela - standardne na dialniciach a vypadovkach su drahsie...).
Vela veci zalezi od obsluhy, cistoty pri precerpavani udrzbe nadrzi a
pokusom "o prilepsenie" nakupmi paliva za lepsie ceny inde, ako
oficialne..., a vela zalezi od toho, kolko "pretecie" cez cerpacku paliva.
Teda ako stihne-nestihne zostarnut v nadrziach cerpacky.

Skokova zmena ceny paliva znamena skor vymenu najomcu konkretnej cerpacky,
ako zdrazenie siete.

A predstava, ze napr. na OMV je palivo LEN z rafinerii OMV, na Shell LEN z
rafinerii Shell,  .... atd. je naivna.

Cerpacky su zasobovane z rozumne blizkej rafinerie (kludne cez hranice,
cena dovozu...) a s pridanymi aditivami konkretnej siete.

Dodo
mobil

Dňa št 7. 1. 2021, 9:50 <konference na vojtek.biz> napísal(a):