RE: přemapování klaves, kombinace mys+klavesnice

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Leden 7 10:06:49 CET 2021

Dobrý den,
Zkuste https://www.autohotkey.com/
Zprvu to vypadá složitě, ale potom je to jednoduché.
Míra.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of tomas mainzer
Sent: Wednesday, January 6, 2021 10:17 PM
To: HW-news
Subject: OT: přemapování klaves, kombinace mys+klavesnice

Dobry den
koupil jsem si graphics tablet
(https://www.xp-pen.com/product/84.html) na prednasky a cmarani
nakresu, ale zjistil jsem ze by se mi hodilo na pomocna tlacitka
namapovat kombinaci:
ctrl+mouse wheel - coz ovladac tabletu neumi. (umi namapovat jen bud
klavesnici nebo jen mys, ale kombinaci ne). Nezna prosim nekdo  nejaky
(windows) programek ktery by takove mapovani umoznil (tj. na tablet
bych namapoval nejakou nepouzivanou kombinaci typu ctrl+shift+U - a
ten programek by tuto kombinaci premapoval na ctrl+mouse wheel).
(Vyrobce mi sice politoval, ale proste konstatoval ze tuto kombinaci
ovladac neumi). Diky. S pozdravem TM.